Fredag :)

Äntligen fredag och sista arbetsdagen för Tomas innan semetsern, men han kommer vara trött för i 2dagar har han börjat jobba kl 5 istället för 7.
Hoppas vi får hem hans grävmaskin ganska snart så vi kan börja bygga Ellas grushage.
Vill att börjespaketet ska komma nu oxå, så vi kan ha hästarna här utanför nån vecka så dom får beta upp lite + där vi ska bygga hundgården, vi tänkte att dom skulle få beta av gräset innan vi gräver där.

Caramia och Emma har brunstat ett par ggr, men inte Ella, de ser bra ut :) fölis april 2009 :)
Undra vad man ska betäcka med nästa år då... har några funderingar men inte så lätt, finns många fina hingstar.
Nästa års föl e tänkt att sälja, kan ju inte behålla alla.

Nu regnar de här massor... usch, inte tycka om. Igår var de ju skinande sol hela dagen.
Idag blir de nog bara en slappar dag... kolla film/tv bara. Skulle vilja haft ett badkar så ja kunde lägga mig i ett skönt bad.

Bebis sparkar massor varje kväll när vi ska sova, helt mega busig e den då, å mitt i natten om ja vaknar sparkar den massor oxå :) Känns konstigt, lite underlig känsla när de e något som sparkar inne i magen.
Nästa vecka ska jag ta kort på magen tänkte jag, är då i v 26.

Oj, blev mer skrivet än vad de var planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback