Nytt år då!

Då var de nytt år nu då, 2008.
De nya året firades hemma på Farom (hos mig å tomas).
Hade middag för vänner, Frida, mattias, elin, koffe och filip var där.
Det var trevligt...en ganska lugn kväll som började med middag, sen sprit i massor, raketer och sen mer sprit innan sängen.. haha

På lördag flyttar jag. Ska bli skönt.
I måndags fick vi storstädat hemma hos oss med så nu e de ganska rent tills jag kommer med alla mina saker.
Allt e typ klart istallet, de som e kvar e galler för fönster och ny slang i stallet.. sen e allt färdigt. Men de ska Tomas fixa i veckan.

Vi kollade  på transport i torsdags med. Massa fina. :) hehe
Får la se när de blir en sån. :)

Detta året kommer bli bra, de vet jag. Kommer ju få ett kusinbarn till :) wiiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback