Dags att åka hem

Då var de dags att åka hem, hem till mitt egna... mitt och Tomas hus :)
Tror att Dixie och Fia är ledsna nu när dom fick sova ute i hundgården i natt, dom har ju sovit inne varje natt sedan jag flyttade upp.

Idag har Tomas fodrat hästarna morgon och lunch på samma gång. Eftersom jag var på arbetsförmedlingen i Nödinge...
Ska fodra middag när jag kommer hem sen får jag väl komma på nått å laga till mig och Tomas...
Sen ska vi mocka och grejja i stallet...

Sen bara slappa hoppas jag..

Nu i helgen flyttar christoffer å marlene till dals rostock (3mil ifrån mig å tomas) wiiie

Ne, ska lägga mig på soffan å kolla tv innan farmor å farfar kommer å hämtar mig, dom ska hjälpa christoffer och marlene å flytta..... hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback