Så gick de

Så gick de igår:
Väldigt halt i vändning när hf var de belastade benet. Ny röntgen och nytt gips i ca 2½v, skall tillbaka den 26feb, då ska hon antagligen stå på Ale nått dygn och dom skall då använda henne på en clinic. Hon kommer under clinicen få skor men som ska limmas på.... Nått ganska nytt tydligen som inte används mkt.
Min häst är ett försöksdjur :P
Sen var jag väldigt arg på Ella, nu vet jag vad hatkärlek är. När vi skulle lasta på dom igen vägrade hon gå på, de var inte så att hon var rädd eller nått utan bara dumma sig, hon skulle inte åka mer transport idag hade hon bestämmt sig för... Jädrar var arger jag var på henne. Så fick ge henne lite lugnande så gick hon på sen.. haha

Här är en bild av Tira, Dixie och Fia sedan förra veckan när jag var ute på promenad med dom.
image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback