Nya kort

Har lagt in nya kort på pixbox nu, ska lägga in på hemsidan sen nåndag med...
Idag ska jag åka till Nödinge, ska till AMS imån på dropp in.
Tira har precis fått sig en skönhetsbehandling,
borstad, klippt klor, klippt päls runt å under tassar,rensat öron,
nu e de bara klippa under ögonen kvar, men mamma får hjälpa mig sen.
I April typ tänkte jag raka/klippa ner henne och i maj är de förhoppningsvis valpträff.

Igår städade jag å plockade massa, tvättade en STOR hög oxå.
Så idag har jag bara mockat och gjort hästarna...

Igår var min hästskötare här (emilia, tomas systers dotter på typ 9) Hon borstade hästarna och så :)
Så sadlade å tränsade vi ella, tog lite kort.. haha, snygga poser min häst gör.

Nu ska jag gå ut med Tira, sen packa ner de jag ska ha med mig till nödinge.

Over and out.

   
                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback