Nu har dom åkt

Nu är jag djurvakt.
Erica, Jocke, Elin, Emmy, Ebba, Peter, Elsa, Mathilda och Inez är på flygplanet nu på vägg till värmen i Egypten.. Vill oxå!
Ska snart gå upp till Erica rasta Nalle och luncha och mocka åt hästarna....

I tisdags åkte vi ner, skulle till ale med Ella, hon fick då stå kvar 1natt.
Igår var vi där igen, Hon fick äntligen skor fram :)
HF- på limmad sko typ plast med nån lättare sko under med silokonsula och järnplatta, VF- en sko med sidokappor och sula, fast denna e på spikad.
Så nu står dom hos Erica.

Till helgen kommer Tomas, då ska vi släppa ut Caramia och Appie så hon får dampa av sig lite.
Sen måste vi få tag på någon palla spån, ska köpa betfor, kiselgur, b-vit och kanske Grov.

Ska tillbaka till Ale om 5v, då ska hon skos om... Om ett par månader galopperar jag på Ella sa Mikael på Ale. haha
Om de nu går att rida på henne så hon inte stegrar för mkt. schlyn hästen.
Blir nog betäckning i vår/sommar iaf :) Om detta med skon går bra vill säga!!!

Var på Kalas igår med, Farmor fyllde 65år *grattis* Åt smörgåstårta och vanlig tårta.....
Nu ska jag äta frukost, sen ringa Tre hästar, Ale ridsport och Guddebygård om spån, sen ska jag ta en promenad till hästarna.

Nödingebor i 2v nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback