Idag då??

Idag... vad händer då tro?
Jag och Tomas har vart och storhandlat, ska snart till stallet och mocka och göra klart allt där.
Igår var Elin och Koffe (filip så klart oxå) här på middag.
Idag ska vi till stoffer och marlene (å fanny), ska dit runt 18.00 typ.

Vet ni hur trött jag blir ibland på alla sega människor som inget fattar..... lite lätt damp då.

Mobilen ringde inatt vid 03.50 typ... var jag pigg då, NEEEEJ.
Kollade bara vem de var, å klickade bort honom sen, de var Nicke (saabnicke) han var säkert full.. haha

En sak ska ni veta, jag ÄLSKAR Tomas... detta känns helt super bra med honom å allt, vi passar så bra ihop :)

Vena Electra (Ella) 070618 (ca:3v innan fölningen) Så himla fiiiin är min gumma!!!
image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback