Tisdag

Igår satt jag knappt vid datorn, bara en jätte snabbis.
Idag har jag grejat lite, vattnat blommor, tvättar och städat på toan, rensat ur gaderoben där inne med så nu e allt sorterat igen.
Har börjat fundera lite på Williams dop, vi ska ju bara bjuda släkt å några nära vänner. Inte så många hade vi tänkt, å nu har jag fått de till 53pers, men vet inte om ja glömt nån.
Hade tänkt döpa honom i Januari, men vi ska fråga de blivande faddrarna så dom kan då. :) Sen blir de å ringa till kyrkan å fixa präst osv.

William vill inte sova på kvällen, han har somnat runt 1-2 på natten i några nätter nu, fast vi får ju sova på morgonen istället då.

Varför ska han alltid börja knorra när ja sätter mig här, de slår aldrig fel. Dags å ta honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback