Onsdag

Då var de redan onsdag då.
Igår var hovslagaren här och verka hästarna.
Idag har jag bara softat, imån måste jag tvätta å damsuga iaf nått av de :P
Nu hör jag att skruppi e vaken igen... ovanligt, jämt när jag sätter mig här vaknar han...
Maten står på spisen, bara pastan som ska kokas, Köttfärsås å Spaghetti blir de.

Är rikigt ridsugen, måste ta mig en sväng på Christoffer och Marlenes (min kusin å hans fru för er som ej vet) hästar, dom har ju ett helt stimm av dom :P haha

I söndags gjorde jag en tårta som Tomas tog med sig till jobbet, hade hoppats på att få en smakbit när han kom hem men hela tårtan var slut, 5st som dela på den. Haha
Så här såg den ut i söndags kväll...



Ne jag måste nog gå å umgås lite med min lille son nu, han knorrar efter mig. :P
Imorgon kommer de nog nåra nya bilder på honom, orkar ej lägga in nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback