God Jul

God Jul på er alla. Vi är nere i Nödinge nu, har nyss badat med William :)
Ätit god julmat, börjar uppskatta den maten nu, har aldrig gillat de innan.

William som inte skulle få nåra julklappar typ fick mest ändå :P
Han fick barnstol (som han ska ha när han äter mat sen), mobil som han kan ha över skötbordet, en pipmugg lr vad de heter och en tallrik med bestik, Tofflor, leksaker :) Har säkert glömt nått.

Jag å tomas fick en uppsättning tallrikar i olika storlekar, så nu har jag 12 av varje :)
Sen fick jag en strimmelmaskin så slipper jag dela ex potatis förhand när vi gör gratäng.

Åh så fick vi lite annat.

På Fredag ska vi fira med Tomas sida å då blir de mer :)

Imån åker vi hem så blir nog å blogga på fredag, då kommer lite kort med :)

Ha en fortsatt trevlig julkväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback