1dag kvar

1 dag kvar tills Fredag, ska bli gott och ha Tomas hemma 2dagar. Men lugn blir inte helgen för det inte.

Imorgon kväll ska vi till en granne som heter Morgan, vi var där förra året med, dom kokar julskinkan då, är typ "tradition" å åka dit då. Hehe. Helt nyktert e de ju inte där heller om man säger så. Allt för mkt drick å sent blir de inte, för lördag får vi besök av Nödingebor.

Ja, å lördag då kommer Erica, Jocke, Elin, Emmy och Ebba, de var hos dom jag hade mina hästar innan jag flytta ihop med tomas, dom kommer hit å hälsar på en sväng :) Kul Kul!!

Söndagen, ja då ska alla julklappar köpas, vi har ju inte köpt nån än, så de blir ju en hel del som ska inköpas, vi drar till Överby å shopar, där finns många affärer.

Åh vipps så e de måndag igen.. Hehe.

Nu lagar jag mat, blir mos å fiskpinnar idag.

Lilleman e vaken hör jag, så han vill nog ha lite mat innan jag får fortsätta med min  å Tomas mat.

 Han e pratglad våran pojk

Så här ville William somna igår, Tomas skulle hålla på hans huvud :P

Åh gott folk, vad ska ni göra på nyår?

Vi ska vara här hemma e de tänkt, ett lungt nyår iår, Tomas får drick å jag se på. :) God mat ska vi iaf äta.
Och jag tror å hoppas att Sanna å Johnny får låna en bil, då kommer dom hit å firar med oss med god mat och dricka :)

Ne nu ska jag gå till min söta lilla pojk som ropa -Mamma, jag är hungrig!
Tänk va tidigt han e på att prata, 7v :P haha... *skrattar*

Hejhopp

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Oj, nyår snart ja... hänger inte alls med... vi skall nog vara hemma i alla fall... orkar inte lämna de fyra trygga väggarna för kalas ännu... och vi skall skjuta raketer upp i Himlen till våra döttrar. Hoppas de gillar det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback