Wiiie, ullared!!

Igår var jag, mamma och mormor på ullared å shopa :)
blev mkt dyrare än nån av oss tänkt. haha!!
Men de var kul å shopa lite.
Till Tomas köpte jag 1 par jeans å 2par mysbrallor.
Till mig, 1st linne och en annan tröja, en amningsbh å 1 sportbh, mysstrumpor.
Och till bebis, ojoj, de blev ganska mkt,
1 vinteroverall,
1mössa,
1st 3-delad tress,
2st andra dresser,
2 bodys, nappflaska, nappar,
2st spill ej muggar,
skedar till barnmat,
haklappar,
en mysig filt
2st plastfrote (1för barnvagnen å 1 för spjälsängen),
regnskydd,
åkpåse till barnvagnen
en bärsele.
Sen köpte jag till hästarna, 3st krubbor för lösdriften, 3 uppbindningsringar, 1fleecetäcke till Emma, 1transportgrimmskaft, pälsglans, 2 hovkratsar, 2st burkar med pensel för tjäran, B-vitaminer.
Till hunadarna blev de grisöron och ben bara.
Och till katten 5påsar portionsmat och 1 halsband.

Sen bjöd mormor på lunch och sen åkte vi hem, trött å seg, hade ju sovit 2timmar på natten bara å så gick vi upp kl.5, usch!!!
Efter att pappa kommit hem från jobbet körde dom upp mig.

Idag e de den sista föräldraträffen ska åka om en stund, så måste skynda å duscha nu känner jag.

Skriver kanske sen igen.

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback