Städa

Idag håller jag på att städa gaderober, har gjort 1 av 4st i hallen, på bara den gaderoben blev de 1½sopsäck med skräp som ska kastas. Va mycket man hittar... Har ju aldrig gått igenom de gaderoberna innan.. Haha.
Så nu ligger de handdukar och sängkläder i ena.
Nästa jag ska städa ska de vara gadiner å dukar i tänkte jag.
Sen de andra 2 vet jag ej.. vi får väl se. Blir väl typ jaktkläder i ena och kanske arbetskläder i andra eller stallkläder.
Känns otroligt gött när de e färdigt. Men fy vad segt de e. haha

Kul inlägg detta va :P ett städinlägg. usch.

igår var jag en sväng hos Stoffer å Marlene, kolla hästarna och så när jag ändå var där. Sheet vad de växer å ändras.
Å maja, deras katt ska ha ungar igen, kanske tar en kattunge av dom sen.

Ne, ska hämta nått å dricka å sen fortsätta.
Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback