Regnig dag

Idag har de pissregnat hela dagen ju, skit trist.
Tomas har grejat med maskinen hela dagen å nu har den trailats iväg dit han ska jobba.
Koffe och Fredrik var här å hjälpte tomas, så de blev lite extra till frukosten. En hel limpa gick de åt typ :P

Sen var de tomas som "lagade" maten idag, känner mig slö idag så de blev pizza.
Så hyrde vi en film som vi tänkte kolla på snart, skönt å bara softa sista kvällen på semestern.

Igår var vi ju på släktträffen för alla Elofssonare. Var trevligt och god mat. Tomas körde hem mig vid halv 12, sen kom han efter att dom hade städat å alla åkt. Tog massa kort när dom gjorde deras "lekar" och sånt. Men lägger upp de imorgon.

Imorgon ska ja till ams å skriva i lappar så jag får penar i slutet av månaden :)

Ne nu ska ja vara social med min älskling :)

Kommentarer
Postat av: Frida

hej babe. va ha sarah för blogg?? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback