Fredag

Fredag igen, shheeeet vad veckorna får fort.
Regn idag... Var ju på föräldraträffen igår, sedan efter så åt vi på resturang jag å tomas :) mumms.
Tomas e ute å grejar de sista innan hans grävare ska trailas till jobbet igen. SKönt å fixa lite.

Har städat lite idag, å efter ja hade gjort de så busade alla 3hundarna å vips massa päls överallt. haha.

Imorgon ska vi på släktträff, Tomas pappas sida har de varje år.
Trist att Rosita inte e där, dom ska nog vara kvar i 2v på sjukhuset.... E sjukt nyfiken på Simon :) Han e nog söööt.

Undra hur min bebis ser ut, som en blandning mellan Dan och Pontus kanske fast med orange hår :P Snyggt Ela å emelie va :P hahaha

När jag fått nya pengar bär de av till Ullared med mamma å mormor. Ska handla lite olika stuff. Typ bebiskläder, hästgrejer å lite till mig med.

På måndag måste jag till vbg, till arbetsförmedlingen... Tomas börjar jobba på måndag, så nu e semestern slut redan. Boring...

Satt å titta på gårdar igår, hitta en rikigt nice som vi ha :)
Skulle vart helt perfekt!! :P

Ne ha de nice

Kommentarer
Postat av: Ela

en kopia av pontus kmr ut..hoppas min unge ser ut som angelina jolie =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback