Fredag

Äntligen helg igen, veckorna går fort dom  oxå!
Igår sov jag ganska länge på morgonen efter den långa dagen på ullared.
Åh sen var jag ju på sista familjeträffen igår, var trevligt, fick även träffa bvc sköterskan.
Sen när vi kom hem laga jag mat, sen vart vi tvugna å elda lite grejer, sen hämta vi bocken å fryste in, sen ner till hästarna å gav dom sitt foder sen hem å slappa innan de var dags för att sova.

vaknade av glassbilen i morsen, blev sugen på att köpa men hade inte hunnit ut.
idag annars har jag städat lite, typ i vardagsrumet, kasstat gamla tidningar å sånt, bytt lakan å torkat golvet i sovrummet, tvättan toan å sånt... Hade tänkt tvätta, men gör de imån istället.
Ska bara duscha nu å sen kommer tomas hem och farmor å farfar kommer hit en stund sedan.

Åh vad jag längtar efter bebisen nu. vill att h*n ska komma ut så man får se hur h*n ser ut å sånt. Sen bli ett antal kilo lättare.. hehe :)

Ne nu vet jag inte rikigt vad jag ska berätta om, Så hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback