Fint väder

Idag e de jätte fint väder igen, gott som faaan.
Fast kvällarna e kyliga även om solen e framme, känns nästan som höst i luften då.
Idag ska jag dammsuga å tvätta lite bara, imorgon em åker vi ju till Nödinge, ska sova där 1natt och på onsdag ska jag, Mamma och Mormor åka till Ullared å shopa :)
Stackars Tomas som får åka från Nödinge på morronen å ända upp till sitt jobb i Köpmannebro ( nån mil ovanför Mellerud), men vad gör man inte för dom man älskar :P Haha
Torsdag e de sista föräldraträffen sen e de en efter alla fått sina bebisar. Och denna gången e de min tur å ta med fika dit.

På onsdag efter ullared ska jag antagligen träffa Sanna en sväng när jag ändå är i Nödinge, ska bli rikigt kul, var himla längesedan ja träffa henne :)

Håller på å lägga över bilder till datorn nu, tog på hästarna i fredags. Så jag slänger upp några kort på dom små :) Och på Tira med.
Nästa vecka blir de kort på magen igen, är ju då i v 33!!!

Caramia och Emma 22aug 2008 Ella 22aug 2008 Älsklingarna leker

Sen tog jag en bild på de kläder jag köpt hittills till bebis, är ju inte så mkt, mer blir de på onsdag. :)

Bebiskläderna jag hade innan ullared
Det är 2dresser, 1 pyamas, 3bodys, 4par strumpor, 1t-shirt och 1par tofflor.


Kommentarer
Postat av: Agneta

det sista är fint det har jag med..va kul att åka till ullared..Fina kort på djuren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback