Äckliga jävla B*****R

Inatt vid halv 2 var min bror på väg hem från en kompis. Han åkte på sin nya moppe som han haft i 5dagar.
Så kom de 2st moppar med 2st blattar på. Dom körde upp brevid jocke och sparka ner honom.
Sedan sa dom att dom ville ha hans moppe men jocke vägra å slog till den ena med hjälmen
Så drog den ena kniv mot jockes hals, då gav han med sig å stack. Så dom snodde moppen och hans nycklar.
Allt e polisanmält och ale byggen byter ut låsen hemma idag redan.

Jävla äckliga BLATT*R...

Alla jag känner kan väl hålla ett öga öppet när ni är ute. Skulle ni se en sådan någonstans så säg till mig. Tack!
En Gilera SMT.
Jockes moppe blev stulen natten till den 13aug i nödinge. En Gilera SMT.

Kommentarer
Postat av: Agneta

vilka idioter det finns har dom inget bättre att göra..Jag dom snodde min förr ett antal år sedan hoppas han får tillbacka den och att dom åker fast hur är det med honom?

2008-08-13 @ 14:32:20
Postat av: Frida

Fy fan vikket jävla folk de finns !! å alltid är de dom jäla b****rna... fy fan asså...

2008-08-13 @ 17:03:47
Postat av: Mia

Jävla svin. Ska hålla ögonen öppna =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback