Dansa på borden

Igår var jag ute med Alicia, Kim, Tomas, Veronica, Heidi, Joel, Magnus, Demir.
Skulle träffa Sanna och Johnny men dom åkte hem efter Håkan.
Jag och Alicia dansade porrdans på borden och så :P Helt galet var de. Jag var störd som faan.
Men de var jävligt kul :) Lätt att de ska göras om!!

Sen vid 03.00 så var alla borta, bara jag å Magnus kvar, så vi gick till bussen för att åka hem, då ringer Johanna, så går vi till Järntorget och möter henne å Malin...Skulle gått på efterfest men allt sket sig :(
Så vi tog en taxi hem till Magnus.. haha...

Så gick å la mig typ halv 6, sen vid typ 7 så häller Magnus kallt vatten på mig, helt blött i sängen faan.
Somnade väl typ vid halv 8 och vaknade igen halv 10. Gick då å väckte Malin å Johanna :D

Haha... Kuuul!!!!

Idag... hmm... kanske filmkväll??!!! Vi får se!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hmm.. ahh jooo visst, sov!!! haha glöm cissi, din lilla schlampa

2007-09-08 @ 19:36:45
Postat av: ela

vem är magnus d¨å?

2007-09-15 @ 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback