Nuntorpare

Dessa nuntorpare. Dom e helt otroliga :D
I fredags kom Tomas hit å stannade tillt typ 1 :P var kul att träffa honom efter alla år...
Emelie var med i fredags me... :)
 
Lördags var jag på kalas hos Marlene å Christoffer, Marlene fyllde 30 :D Fick reda på att dom väntar barn :D wiie, ett kusinbarn till :D
Sen på kvällen kom Spyan hit och hälsade på... :) Trevligt!!

Söndags, jobbade jag och Ela på Vena... Sen på kvällen kom Tomas, så bjöd han mig på kina resturang... gött som faan var de. Å kom inte hem förrens halv 2 inatt ;) haha

Idag.... vaknade när klockan ringde, gick på toa och jag var typ helt skakig... Så jag gick coh la mig igen, messade Claes och somnade sen.... Kan hända att Spyan skulle komma förbi idag, han skulle hämta sina föräldrar på flyget inatt.

Ela, Tack för pratstunden igår, känndes skönt att prata med dig ordentligt igen :) *love*

Kommentarer
Postat av: ela

testar du mig? ;P

2007-10-08 @ 17:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback