Fan vad kul :D

Faasen vad glad jag känner mig nu, var skit kul att du ringde mig, även fast att jag blev väldigt chockad över att höra din röst i telefonen... Men fan vad jag saknat dig... Allt tackvare Frida, alltid hennes fel.. Säger att ja e singel.. Men jag e ju inte förvånad eller sur över att du ringde då.. haha :D Tvärtom, var jävligt kul å prata med dig, måste fan ses snart! Saknat dig trots allt... Nuntorpstiderna var längesedan... Tomas...så sjuk :) Haha

Idag har jag vart på Vena, mockade inte en ända box, lr hage, hade en polack som gjorde de. Så jag har bara ridit och grejjat med hästarna :D Idag red jag ut Rubicon å tog Beckham i ridhuset. Ska rida på Gunilla nån dag me :D haha

Ska beställa flybiljetter till umeå imån eller något med :D Ska bli jävligt kul!!!
Vill göra så mkt nu.. åhh!!!!!

Ha de bra :D Love you

Kommentarer
Postat av: ela

haha..gunilla :D

2007-10-03 @ 11:59:12
Postat av: emelie

haha... inte illa

2007-10-03 @ 15:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback