Ella & Caramia

Faan vad jag e stolt över mina hästar, på alla sätt... Dom e så himla sociala och goa.
Igår när jag skulle gå ut i hagen för att knäppa magjorden på ellas täcke som hade gått upp så kommer caramia springandes fram till mig, så tryckte hon sig mot mig hela tiden, typ som klappa mig.... :P Hon e så himla gooo.
Hoppas jag kommer kunna ha kvar henne nu när jag blivit tillsammans med Tomas.

Jag kommer att flytta till honom.... Men inte rikigt ännu.. Då kommer mina hästar följa med och så kmr vi köpa iaf 1häst till kanske 2st lr så lånar vi en av marlene å stoffer... så dom har varsina kompisar när dom vänjs av.

Ska snart baka en "cissi" kaka...

Ha de bra.. för de ska jag ha...


Caramia 1dag                Ella 1mån innan fölning
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback