Men orka liksom.

Men orka bry sig om dom.. dom bryr sig ändå inte om mig. jag skiter i dom nu...
Ska blir jätte kul att flytta... Längtar som fasen, visst de e lite snabbt gjort. Men nu är de som de är.
Så här blir de...
Eget stall :) Fast vi ska renovera de till sommaren typ, måla och sånt med. Måste måla om huset, inget snyggt nu, ska tapetsera och  måla om med, ganska lägga in nått nytt golv. Har ju redan köpt lite nytt.
Idag e de 23dagar kvar till dess... Nice.
Tror allt kommer bli super bra... Skall bli kul att börja umgås med gamla kompisarna från nuntorp med + de nya :D
Ska snart åka hem till vårat hus, tomas e på väg ner för att hämta mig.
Ska ta mig ett körkort med, för bil har vi ju...
Fast nu måste vi lägga pengarna på Ella så hon blir frisk.
Har mejlat på några hästar med... Tanken e att vi ska köpa en ridhäst och antingen en unghäst lr avelsto. Ska ha ett halvblod eller fullblod som ridhäst, ett sto som ska vara ca 165 i mkh, de e lagom, med bra stam så man kan ta nått föl på den oxå. Så förhoppningsvis kan jag starta företaget snart, kanske ha de i början med marlene nu när dom bor nära.

Tomas e så himla snäll och go, precis en sådan pojkvän jag vill ha...
Gård, djurintresse, gillar barn och väldigt underbar.
Att jag inte märkte de på Nuntorp... Fast där var han som han var.. ;) Men nu e han som han ska vara!! Haha


Kommentarer
Postat av: Charming man

Godkväll! ha en trevlig lucia^^

Postat av: Anomyn

Du de fan dum i huvet. Stackars kille du vill bara suga pengar ur han. Och du verkar ha fått han att komma rätt reält.

2007-12-13 @ 19:42:05
Postat av: Frida

Hej gumman! Va roligt att ni ska flytta ihop! hoppas de kommer fungera bra även om de e tidigt.. =) .. japp, till sommmaren blir de Falsterbo för mig å Webster om allt går enligt planerna. Vill du följa med då?? vore ju skoj!! love ya. puss

2007-12-14 @ 11:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback