Helgen

Ja... helgen e reddan förbi.
I lördags var  jag å Nicke hos min kusin i Hedekas... Kom dit å öppnade cider direkt, sen red jag å Marlene och rejsade på åkern ;P Fan vad nice de var.
Sen satt vi å drack hemma hos Stoffer och så kom en granne oxå... Hade trevligt...
Men vi skulle åka hem tidigt för Nicke skulle jobba söndag me, så la oss typ halv 2 men jag somnade inte förrens typ 5-halv 6.
kl. 8.20 så ringde klockan och då var de dags att gå upp å åka. men då hittade vi ju inte kattungarna, så de tog typ 20min innan vi hittade rätt katter... Så kom iväg vid typ 9 :) hehe. Nicke kom lite sent till jobbet men va faan, skit samma.

Helgen har annars vart bra :D

Idag flyttade jag Ella, Appie och Caramia till en annan hage :) Mera mat!!!

Till helgen... Då blir de fest både fredag och lördag :D Nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback